Δραστηριότητες για γονείς και παιδιά

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρούσα σελίδα θα αναρτάται υλικό το οποίο θα μπορείτε να αξοιοποιείτε στο σπίτι με τα παιδιά σας.  Είναι μια προσπάθεια δημιουργικής ενασχόλησης των παιδιών.  Περιλαμβάνει δραστηριότητες οι οποίες ανταποκρίνονται σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα του νηπιαγωγείου.

  • Παραμύθι Ρούλης ο Βρωμερούλης: Μπορείτε να διαβάσετε το παραμύθι και να βάλετε τα παιδιά να ζωγραφίσουν τι τους άρεσε από το παραμύθι και να προσπαθήσουν να γράψουν τον τίτλο.

  • Ένας όμορφος τροπος για να εξηγήσουμε στα παιδιά τι συμβαίνει χωρίς να τα τρομάξουμε!                                    Καλες Αναγνώσεις!!!
  • Πιο κάτω υπάρχει μια δραστηριότητα Γλωσσικής αγωγής. 
    Ακολουθειστε τις οδηγίες:
    1. Διαβάστε το παραμύθι "Ενας ιος με κορώνα".
    2. Πώς ονομάζεται ο ιος αυτός; Κορωνοϊός 
    3. Από ποιά φωνούλα αρχιζει το όνομα του; κκ (σε καμία περίπτωση δεν λέμε κάπα).
    4. Βρείτε λεξούλες που αρχίζουν από τη φωνούλα "κ".
    5. Παρακολουθήστε το βίντεο "Τρείς κοκκαλιάρες καραμέλες".
    6. Ζωγραφίστε αντικείμενα που αρχίζουν από τη φωνούλα "κ". 
    7. Γράψετε το κεφαλαίο και μικρό Κ κ. 
    8. Αν θέλετε γράψετε και λεξούλες που αρχίζουν από "κ".

  • Ακουλούθως μπορείτε να δείτε το βίντεο -"Ένα Γράμμα μια Ιστορία" -   "Τρείς κοκκαλιάρες καραμέλες ".
     
  • Ελληνική εκπαιδευτική εφαρμογή με πέντε παιχνίδια για την πρώτη ανάγνωση γραμμάτων και λέξεων από μικρά παιδιά:
    - Στόχος του πρώτου παιχνιδιού είναι η αναγνώριση των ελληνικών γραμμάτων, αντιστοιχίζοντας εικόνες με γράμματα ή και το αντίστροφο
    - Στο δεύτερο παιχνίδι γίνεται αντιστοίχιση εικόνων με λέξεις
    - Στο τρίτο παιχνίδι γίνεται αντιστοίχιση μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων
    - Στο τέταρτο παιχνίδι υπάρχει ένα κρυπτόλεξο για την αναζήτηση απλών λέξεων
    - Το τελευταίο παιχνίδι αποτελεί ένα παιχνίδι αναγραμματισμένων λέξεων αυξανόμενης δυσκολίας.

 

  • Χθες έβρεχε... Ένα μυρμήγκι προσπαθούσε να διασταυρώσει το δρόμο όμως είχε νερό. Αποφάσισε να φτιάξει μια βάρκα για να περάσει απέναντι. Με ποιο υλικο μπορεί να φτιάξει τη βάρκα του  ώστε να επιπλέει; Κάθε παιδί μπορεί να κάνει δοκιμές και να ταξινομήσει τα υλικά σε δύο πιατάκια: 1. Αυτα που επιπλέουν και 2. αυτα που δεν επιπλέουν​​​​​.
  • Τα παιδιά ζωγραφίζουν πιο σημαδακι προτείνουν για τα υλικά που επιπλέουν και πιο σημαδακι για αυτά που δεν επιπλέουν. Βάζουν το καθε ενα σε ένα πιατάκι κάνουν το πείραμα και ταξινομούν τα υλικά...

  • Πρόταση για Συμμετοχή στο Bank of Cyprus cultural foundation. 

    Σειρά Διαδικτυακών Δράσεων από το Σπίτι Σας Πολιτισμός σημαίνει Αλληλεγγύη

    «Ζωντανεύω Αρχαίες Μορφές (4-13χρ).

  •  Παραμύθι: «Φουφήχτρα, η μάγισσα με την ηλεκτρική σκούπα»

  • Δραστηριότητα: μετρήστε τα πρόσωπα/ αντικείμενα που συναντάμε στο παραμύθι και φτιάξτε την αριθμογραμμή (1-10). Γράψτε τους αριθμούς και από κάτω ζωγραφίστε τα αντικείμενα που λέει στο παραμύθι για τον κάθε αριθμό.

  • Δοκιμάστε αν θέλετε να φτιάξετε και τη μαγισσούλα...

  • Ακρόαση τραγουδιού "Όπου Υπάρχει Αγάπη". Παρακολουθούμε το βίντεο του τραγουδιού, γράφουμε τον τίτλο και φτιάχνουμε τη δική μας ζωγραφιά.

  • Μια φορά και έναν καιρό!!!! Ας γίνουμε παραμυθάδες με την τεχνική Ροντάρι μέθοδος  Πέτρα στη λίμνη: Κάθε παιδί μπορεί να μελετήσει τις φωνές της λέξης πεταλούδα. Να πει μια λέξη για κάθε φωνή και χρησιμοποιήσει τις λέξεις που είπε για να διηγηθεί μια ιστορία. Μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις  ερωτήσεις της εικόνας. Ακολούθως γράφουμε ή ηχογραφούμε τη φωνή του παιδιού όταν διηγηθεί το παραμύθι του. Μπορεί να φτιάξει και μια ζωγραφιά για τη δική του ιστορία!!!

  •  Βίντεο: "Ρατσισμός-Ξενοφοβία. Ένα τρίγωνο στη χώρα των κύκλων".
  • Με ευχάριστο και συμβολικό τρόπο τα παιδιά ευαισθητοποιούνται στις έννοιες του ρατσισμού και της ξενοφοβίας και μαθαίνουν ότι το διαφορετικό δεν απειλεί, αλλά εμπλουτίζει τη ζωή μας .
    Ακολουθήστε τις οδηγίες:
    1. Παρακολουθήστε το βίντεο. 
    2. Ποιά σχήματα εμφανίζονται στο βίντεο;
    3. Γιατί οι κύκλοι δεν ήθελαν το τρίγωνο; Επειδή ήταν διαφορετικό. Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι ίδιοι για να είμαστε φίλοι. Είμαστε μοναδικοί. Συζητούμε με τα παιδιά.
    4. Φτιάξτε το μοναδικό εαυτό σας όπως θέλετε (με χρώματα, μαρκαδόρους, κολλήστε χαρτάκια κ.α.).

  • Μαθηματικά: Λύση Προβλήματος: 
  • Μου έχουν φέρει μια ανθοδέσμη με 9 λουλούδια. Έχω 2 βάζα. Με ποιους τρόπους μπορώ να βάλω τα 9 λουλούδια στα 2 βάζα; Κάντε τις ζωγραφιές σας και τις μαθηματικές σας προτάσεις.

    Προς γονείς: Το + το αναφέρουμε στα παιδιά ως "και".

    Το = το λέμε "μας κάνουν".

    Αναμένεται από τα παιδιά  να ζωγραφίσουν τη λύση με έμφαση στις ποσότητες των λουλουδιών στα 2 βάζα. Δεν μας ενδιαφέρει ένα ωραίο σχέδιο αλλά ένα σχέδιο με τα 2 βάζα  με λουλούδια και από κάτω τους αριθμούς. Όσοι θέλουν γράφουν την μαθηματική πρόταση. Βοηθάει η χρήση πραγματικών αντικειμένων.

             

 

  • Eργασία που βοηθά τα παιδιά στην ενίσχυση της προφορικής και γραπτής έκφρασης.

    Κόψτε 10-15 λέξεις από εφημερίδες ή περιοδικά. Φτιάξτε μια ιστορία με τις λέξεις αυτές. Όσο πιο «αταίριαστες» λέξεις βρείτε, τόσο πιο πρωτότυπο θα είναι το αποτέλεσμα. Όταν θελήσετε να τις χρησιμοποιήσετε, αντιγράψτε τις λέξεις στο χαρτί ή κολλήστε τα αποκόμματα όπως είναι.

    Αφού τελειώσετε κάντε μια ζωγραφιά για την ιστορία που φτιάξατε..

 

  • 25η Μαρτίου αύριο. Διπλή γιορτή. Η Επανάσταση του 1821 και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. https://www.slideshare.net/eirmatth/powerpoint-1821
  • Γυρίστε τις σελίδες και διαβάστε την ιστορία της Επανάστασης του 1821.

 

  • Φτιάξτε την Ελληνική σημαία.

  • Φτιάξτε κρίνο με αντιγραφή του χεριού του παιδιού ή με καρδούλα.

  • Μπορούμε να δημιουργήσουμε εικόνες για το παραμύθι,  να γράψουμε τον τιτλο, και λέξεις απο Ε όπως ελέφαντας και με αφορμή τη χθεσινή Γιορτή Ελλάδα, επανασύσταση κλπ.

 

'Ωρα για Μαγειρική...

  • Σήμερα φτιάχνουμε πίτσα
    1. Διαβάστε τη συνταγή με τα παιδιά.
    2. Πείτε στα παιδιά να ζωγραφίσουν σ'ένα χαρτί τα υλικά.
    3. Όσοι θέλουν μπορούν κάτω από τη ζωγραφιά να γράψουν το υλικό.
    4. Αφήστε τα παιδιά να βρουν μόνα τους τα υλικά και να τα συγκεντρώσουν στο τραπέζι.
    5. Βοηθήστε τα να ετοιμάσουν τη πίτσα. 
    Καλή σας όρεξη !!!

Μαθαίνοντας τα σχήματα μέσα από

 Πίνακες Ζωγραφικής του Wassily Kandinsky
1. Μπορείτε να βρείτε τα σχήματα που βρίσκονται στον πιο κάτω πίνακα;
2. Ονομάζω τα σχήματα, τα ζωγραφίζω σε φύλλο χαρτί και γραφω δίπλα από κάθε σχήμα πόσα τέτοια βρήκα στον πίνακα. 
3. Τώρα γίνετε μικροί ζωγράφοι. Φτιάξτε το δικό σας πίνακα ζωγραφικής, ζωγραφίζοντας όπως ο Καντίνσκι. Φτιάξτε ότι θέλετε, χρησιμοποιώντας σχήματα.

Σήμερα γινόμαστε κηπουροί.

  • Μικροί κηπουροί στο σπίτι! Φτιάξε το δικό σου γλαστράκι!Θα χρειαστείς ένα άδειο καπελάκι ή το κέλυφος ενός αβγού, λίγο βαμβάκι, λίγα όσπρια και νερό! Δες τις οδηγίες στις φωτογραφίες και γίνε ένας μικρός κηπουρός!
    https://www.fineti.com/dips-sticks/ideas-of-use/idea/mikroi-kipouroi-sto-spiti/
    https://www.redtedart.com/spring-activities-cress-heads/

 

Μαθηματικά με Πασχαλινές Διαθέσεις

  • Πριν προτείνουμε πασχαλινές κατασκευές ας κάνουμε επανάληψη στα μαθηματικά μας. ...
  • Πρόβλημα: έχω αγοράσει 9 σοκολατένια  πασχαλινά αυγά και θα ήθελα να τα βάλω σε 2 καλαθάκια. Με ποιους τρόπους μπορώ να βάλω τα 9 αυγά στα 2 καλαθάκια;

Παρακολουθούμε το παραμύθι " Το αυγό που δεν ήθελε να γίνει κοτόπουλο"

https://youtu.be/R9tA452WN4o

  • Ακολουθούμε τις πιο κάτω οδηγίες:
    1. Επεξεργαζόμαστε το παραμύθι
    #Τι σου άρεσε από το παραμύθι
    #Ποιός είναι ο τίτλος του παραμυθιού
    #Ποιοί είναι οι ήρωες της ιστορίας
    #Γιατί το αυγό δεν ήθελε να γίνει κοτόπουλο
    #Που ζούσε το αυγό
    #Που ήθελε να πάει να ζήσει
    #Τι χρώμα είχε το αυγό. Τι χρώμα έγινε στο τέλος.
    2. Γράφουμε τον τίτλο του παραμυθιού
    3. Ζωγραφίζουμε ποιά εικόνα μας άρεσε.
    4. Φτιάχνουμε τον βασικό ήρωα της ιστορίας, τον κόβουμε και γίνεται μια ωραιότατη φιγούρα για κουκλοθέατρο.
  • Στη συνέχεια φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό τη λέξη αυγό. Τις ζωγραφίζουμε και τις γράφουμε.
    Π.χ αυγό+θήκη= αυγοθήκη
    αυγό+λιβάδι=αυγολιβάδι
    Αυγό+λεμόνι=αυγολέμονο
    Και ότι άλλο μπορούν να σκεφτούν τα παιδιά.

 

Διάβαστε την πιο κάτω ιστορία.

Μέσα σε μια πολιτεία πλάι - πλάι χτίστηκαν τρία σπίτια , το σπίτι της κυρίας Ηρεμίας , το σπίτι του κυρίου Μη και το σπίτι της κυρίας Αταξίας . Κάθε σπίτι ήταν διαφορετικό από τα άλλα .

Το σπίτι της κυρίας Ηρεμίας , είχε ένα μεγάλο κήπο με πολλά λουλούδια και δεντράκια και πάνω στα κλαδάκια τους κελαηδούσαν χαρούμενα πουλάκια . Ήταν όλα τόσο ήρεμα σ' αυτό το σπίτι ! Ποτέ δεν άκουγε κανείς φωνές ! Τα παιδιά έπαιζαν ήσυχα στο δωμάτιό τους, το μεσημέρι δεν ακουγόταν ούτε φωνή, τα απογεύματα έπαιζαν χωρίς καυγάδες στην αυλή, το βράδυ τα φώτα έκλειναν νωρίς και όλα κυλούσαν τόσο ήσυχα

Αντίθετα , από το σπίτι του κυρίου Μη , ακουγόταν συνέχεια φωνές!! "Μην τρέχετε συνέχεια !! ", " Μη φωνάζετε! ", " Αφήστε με πια να ξεκουραστώ κι εγώ λιγάκι!" Ο κύριος Μη έβαζε συνέχεια τις φωνές στα παιδιά του κι αυτά έδειχναν να το διασκεδάζουν, κάνοντας χίλιες δυο σκανδαλιές, περιμένοντας πως και πώς να ακούσουν το μπαμπά τους να πει "ΜΗ!!"

Όσο , για το σπίτι της κυρίας Αταξίας, εκεί πια τα παιδιά ήταν πολύ χαρούμενα, γιατί μπορούσαν να κάνουν ό,τι θέλουν! Χοροπηδούσαν πάνω στα κρεβάτια, κάνανε πατίνι και ποδήλατο μέσα στο σπίτι, έπαιζαν με τη μπάλα μέσα στο σαλόνι, ζωγράφιζαν στους τοίχους, λέρωναν τα καλύμματα του σαλονιού με τις σοκολάτες, έσπαζαν τα ποτήρια, έσκιζαν χρήσιμα χαρτιά και ποτέ δεν τους μάλωνε η μαμά τους, η κυρία Αταξία! Πολλές φορές μάλιστα άκουγαν τις γειτόνισσες που εξέφραζαν τα παράπονά τους στη μαμά τους, αλλά ευτυχώς αυτή τους έδινε την καλύτερη απάντηση!!! " Παιδιά είναι , δεν πειράζει!!!Ας παίξουν! Ας χαρούν όσο θέλουν! "

Τα παιδιά που έμεναν σ' αυτά τα σπίτια, έπαιζαν μαζί και στην παιδική χαρά κι έτσι γνωρίστηκαν καλύτερα. Τα κοριτσάκια της κυρίας Ηρεμίας έπαιζαν αρμονικά, χωρίς φωνές και έμοιαζαν πολύ φιλικά. Αντίθετα, τα παιδιά  του κυρίου Μη  φώναζαν διαρκώς, αλλά μόλις έβλεπαν το μπαμπά τους να τους κοιτάει, έπαιζαν ήσυχα σαν Παναγίτσες! Αλλά, τα αγόρια της κυρίας Αταξίας ήταν οι βασιλιάδες της παιδικής χαράς! Αυτά έκαναν ό,τι ήθελαν και δεν υπολόγιζαν κανένα κι ας άκουγαν καμιά φορά τους μεγάλους να λένε ... "Μα αυτά τα παιδιά , δεν έχουν αρχές ;" Και τι να ήταν άραγε οι αρχές; Αφού δεν την ήξεραν τη λέξη, δε θα ήταν κάτι σημαντικό σκέφτονταν! Έβλεπαν, όμως τα άλλα παιδιά να παίζουν τόσο όμορφα και κάποιες φορές να μη θέλουν να παίξουν μαζί τους κι άρχισαν να προβληματίζονται ...

 - Αλήθεια, εσείς τι κάνετε στο σπίτι σας; ρώτησαν τα παιδιά της κυρίας Αταξίας γεμάτα απορία τα άλλα παιδιά !

- Εμείς, παίζουμε ήσυχα, κάνουμε υπομονή, αφήνουμε τα μεγαλύτερα αδερφάκια μας να κάνουν τα μαθήματά τους ....απάντησαν τα κοριτσάκια της κυρίας Ηρεμίας.

- Και δε σας μαλώνουν οι γονείς σας; απόρησαν τα παιδιά του κυρίου Μη.

 - Οι γονείς μας είπαν πως δε χρειάζεται να μας μαλώσουν γιατί ακούμε τις συμβουλές τους, δεν τους στεναχωρούμε, δε ντρέπονται να καλέσουν κόσμο στο σπίτι  κι είναι πολύ χαρούμενοι που είμαστε παιδιά τους και πραγματικά μας λατρεύουν και μας το δείχνουν κάθε μέρα, όχι με παιχνίδια και υλικά αγαθά, αλλά  με την αγκαλιά τους, τα φιλιά τους και τα χάδια τους!

Τα άλλα παιδιά κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με το στόμα ανοιχτό!! Πόσο θα ήθελαν όλα μαζί να έμεναν σε ένα τέτοιο σπίτι! Πόσο πολύ θα ήθελαν να μοιάσουν στα άλλα παιδιά!

Έπειτα ρωτήστε για εξής

- Ποια είναι τα 3 σπίτια που υπάρχουν στην ιστορία;

- Σε τί ήταν διαφορετικό το ένα σπίτι από το άλλο;

- Εσένα σε ποιό σπίτι θα σου άρεσε να ζεις;

- Μήπως θα μπορούσε να γίνει και το δικό σου σπίτι έτσι; Με ποιόν τρόπο;

 Δραστηριότητα 2η

Φτιάξε το δικό σου σπίτι όπως εσύ το φαντάζεσαι.

Πώς θα ήθελες να είναι; Γράψε μου το όνομα του σπιτιού σου σαν τίτλο.

Πόσα δωμάτια έχει; Γράψε μου τον αριθμό στην στέγη.

Ποιοί θα ζούσαν μέσα; Ζωγράφισε τους μέσα στο σπίτι και δείξε μου στο πρόσωπό τους πως νιώθουν.

Γράψε το όνομα των ατόμων που θέλεις να ζήσουν στο φανταστικό σου σπίτι και αρίθμησέ τους.

Γράψε στην στέγη πόσοι είναι όλοι μαζί.

 

ΖΩΓΡΑΦΙΚΉ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Στις 12 Απριλίου είναι η παγκόσμια μέρα σοκολάτας γι αυτό ...μια δραστηριότητα να κάνετε με τα παιδιά σας γεμάτη σοκολάτα.


Πάνω σε ένα δίσκο απλώνετε λαδόκολα. Λιώνετε σοκολάτα σε μπεν μαρι και την αδειάζετε σε ένα μπωλ. Δίνετε στα παιδιά ένα πινέλο ή κουτάλι και τους ζητάτε να δημιουργήσουν πάνω στις

    λαδόκολες μια υπέροχη ζωγραφιά. Μόλις τελειώσουν το βάζετε στο ψυγείο να πήξει.

    Και μια συνταγή για υπέροχα κουλουράκια...

     

     

     

     

    ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

     

     

    ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

     

    ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

     

    ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

     

    ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

     

    ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΝΕΟΛΑΙΑΣ

    Στους πιο κάτω ιστοτόπους του ΥΠΠΑΝ έχει ήδη αναρτηθεί χρήσιμο υλικό για άμεση αξιοποίηση από μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες.

    1.Κεντρικός Ιστότοπος του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (www.moec.gov.cy)  

    Υπάρχει αναρτημένο και συνεχώς πολλαπλασιάζεται, χρήσιμο υλικό για τους μαθητές/μαθήτριες όλων των βαθμίδων και τάξεων.

    2.Προδημοτική εκπαίδευση

    Υπάρχει αναρτημένο ενδεικτικό υλικό παιδαγωγικής στήριξης μαθητών/μαθητριών προδημοτικής εκπαίδευσης.

    3.Εκπαιδευτική Πύλη Σχολείων (www.schools.ac.cy )

    Υπάρχει αναρτημένο και συνεχώς πολλαπλασιάζεται, χρήσιμο υλικό για τους μαθητές/μαθήτριες όλων των βαθμίδων και τάξεων στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.

    4.Ιστότοπος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (www.pi.ac.cy )

    Υπάρχει αναρτημένο υλικό χρήσιμο για εκπαιδευτικούς,γονείς/κηδεμόνεςκαι μαθητές/μαθήτριες.

    5.Ιστότοπος της Υπηρεσίας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας

      (http://www.moec.gov.cy/edu_psychology )

    http://www.moec.gov.cy/edu_psychology/arthra_erevnes_meletes.html

    Υπάρχει χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό στήριξης των παιδιών, για μαθητές/μαθήτριες και γονείς/κηδεμόνες.

    6.Ιστότοπος Μονάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (http://www.moec.gov.cy/dkpe )

    Υπάρχει αναρτημένο χρήσιμο υλικό για εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνεςκαι μαθητές/μαθήτριες.

    7.Ιστοτόπος για εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών

     

     

    ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

           1. Ιδέες για δραστηριότητες και υλικό για το πάσχα στο νηπιαγωγείο

     

          2.  Φύλλα εργασία για το Πάσχα

     

          3.   Μία ιστορία για κάθε μέρα του Πάσχα (παραμύθια και ιστορίες σε ψηφιακή μορφή)

     

          4.  Εποπτικό υλικό για το Πάσχα, με μαυρόασπρες εικόνες(που μπορεί να χρωματίσουν τα παιδιά) για προφορική ή γραπτή αφήγηση της Εβδομάδας των Παθών.

     

          5.  Γλωσσικά παιχνίδια για το Πάσχα (Για Νηπιαγωγείο, Προδημοτική και Α΄τάξη)

          6.   Τραγούδια – Φιλμάκια – Παραμύθια

        7.  Πασχαλινές κατασκευές

     

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

     

     

     

     

     

     
    ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ K
    1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031